söndag 22 februari 2015

Allt trevligt har ett slut....

Hej hopp på er,

Idag är det mitt sista inlägg som Gäst-DT hos Pysseldags, och det känns lite vemodigt, men jag är jätteglad att jag har fått den här chansen av underbara Ciza.

Jag hoppas att jag har gjort bra ifrån mig och att ni har gillat vad jag har skapat av stämplarna som ni kan hitta i webshopen.

Även mitt sista kort går i kärlekens tema....och här är det.


Jag tyckte det var kul att mixa stämplarna och denna texten har faktist
kommit att bli en av mina stora favoriter.

Ni kan hitta textstämpeln som DIGITAL och som GUMMISTÄMPEL i shopen.

Och "Hjärtan på rad" finns även de som både DIGITAL och som GUMMISTÄMPEL....mycket smidigt att kunna välja vad som passar dig bäst.

Jag hade tänkt att göra kortet ganska enkelt, men sen blev det mer och mer som jag ville ha på.

Blommorna i stämpeln har jag målat med 2 olika färger av ProMarkers,
sen har jag målat på några hjärtan med en vit Wink of Stella-penna.
Jag fick 2 såna när jag fyllde år och jag älskar dem verkligen.

Ränderna på pappret har jag fyllt i med en Sakura-penna för att få mer glittrig effekt.

Sen är det en bit vit sptes, blommor, blad och pärlor från mina gömmor.

Jag hoppas ni gillar kortet och att jag kanske kan inspirera er till att göra något kort.

Nu är det dags för mig att säga Tack och hej.
Jag hoppas vi syns i Pysseldags blogg någon gång i framtiden.

Massa kramar från Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar