måndag 9 februari 2015

Gäst-DT på Pysseldags - Du är underbar

Hallå på er,
Hoppas ni har haft en trevlig veta och att ni har hittat en massa inspration till pyssel i alla dess former.

Själv har jag fått en del gjort och i lördags, som faktist var min födelsedag, var jag på pysselträff i Alingsås.

Det var verkligen kul och ett otroligt glatt gäng, så jag kunde inte ha haft en bättre födelsedag.
Att sen dessutom bli sjungen och hurrad för var bara ett plus i kanten. =)

Nåja, dags för denna veckans kort...ett grattiskort.

Den vackra textstämpeln är  DIGITAL och det är en klar favorit hos mig.

För en gångs skull har jag inget bakgrundspapper utan har bigat vitt cardstock som jag sen chalkat med en ljusgul färg.

Som dekorationer denna gången blev det rätt enkelt, vita blommot och vita pearls.
Ha nu en underbar vecka och pyssla lugnt.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar