torsdag 27 juni 2013

OnsdagsUtmaning # 26 ~ Färginspiration

Tack så mycket för att ni kollar in vår 26e Onsdagsutmaning hos Tsunami Rose!



Från och med nu kan ni varje onsdaghaka på oss ​​på en ny utmaning som kommer att omfatta, altrade alster, kort, skisser, färginspirationer. 
Så oavsett vad din stil är, gå med oss ​​här och du kan delta för att vinna några grymma priser! 
Och kom ihåg att vi välkomnar icke-blogg projekt!

Du är välkommen att delta med ett projekt som du skapar med hjälp av Color Shetch (färger som ingår i Polished Lackluster Journal , du kan använda några märkesprodukter som du lägger till i din blogg (eller laddae upp till tinypic.com) mellan onsdag 25 juni till tisdag, 2 juli.


Denna veckaa papper var ytterligare en svår nöt att knäcka...jag fick tänka en bra stund hur jag skulle använda det.
Efter ett tag insåg jag att jag ville låta pappret vara i rampljuset, så jag blingade några detaljer och sedan använde jag texten som dekoration.

Detta är resultatet:


Sen la jag till en hög med blommor blad, några pärlor och en nål som dekoration runt texten.



Som en sista touch, använde jag min Glossy Accents på blommorna och på pappret.
Jag gillade resultatet, vad tycker du?


Make sure you take advantage of the great offer in the Tsunami Rose Store.
With every $5 purchase, you will receive the FREE June Tag set.

Kramar från Linda



 Tsunami Rose Designs Links 

TRD Sponsor DK Crafts Shop
600 Blog Follower Giveaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar