torsdag 20 juni 2013

OnsdagsUtmaning # 25 ~ Tic Tac Toe

Tack för att du hänger med oss ​​för våran 25e OnsdagsUtmaning hos Tsunami Rose.
Denna veckas utmaning är att skapa ett projekt med hjälp av "Tic Tac Toe" som du ser här nedanför.
Projektet krävde användning av tre utsmyckningar som bildade en rak linje.



Hej mina vänner

Denna vecka utmaning är en riktigt rolig en .... Jag gillar verkligen att spela "Tic Tac Toe". :)
Jag gjorde ett kort som min bästa vän fick när hon hade Namngivningsceremoni för hennes lilla dotter Signe.

Jag valde att använda den översta raden .... 





Min vän, Sara, uppskattade verkligen kortet, vilket gjorde mig väldigt glad.

Materiallista:

Vit Bazzill cardstock
Digitala papper från Tsunami Rose 
Vit Spets
Vitt, glittrigt garn
Vita pärlor från Landstoken 
En bild av lilla Signe

För att lägga till något extra jag använde min Stickles (Crystal) och sedan använde jag en svart penna för att rita en ram runt kortet.

Nu är jag nyfiken på att se vad du gör. :)

Kramar från Linda


Make sure you take advantage of the great offer in the Tsunami Rose Store.  With every $5 purchase, you will receive the FREE June Tag set.  These are great for those masculine cards or projects we all sometimes struggle to make.

 Tsunami Rose Designs Links  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar