söndag 15 februari 2015

Gäst-DT på Pysseldags - Gammal kärlek rostar aldrig...

Hej hopp,

Hoppas veckan har varit bra och att ni fått pyssla en massa.

Här har det varit en vecka med förkylning, onda ben efter ett fall förra lördagskvällen och sen 4 dygn med tandvärk.
Men men...det som inte dödar det härdar och det finns ju alltid någon som har det värre, så jag ska nog överleva detta med. =)

Även denna veckan har jag gjort ett kort med temat kärlek.  



Jag har använt mig av texten GAMMAL KÄRLEK ROSTAR ALDRIG, som finns både som


Dessutom har jag använt den söta stämpel med en rad av hjärtan som heter 
HJÄRTAN PÅ RAD.

Även den finns både som DIGITAL och som GUMMISTÄMPEL

Bara att välja och vraka med andra ord,


Bakgrundspappret är mitt favoritpapper från IMAGINE THAT! 

Som dekorationer denna gången blev det rätt enkelt, en röd cherryblosssom, några vita blommot och röda Rhinestones.

Ha nu en underbar vecka och pyssla lugnt.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar