söndag 1 februari 2015

Gäst-DT för Pysseldags - Det bästa vi har

Hej igen,

Då var det återigen söndag och dags för mig att blogga ett nytt kort för Pysseldags.

Jag måste erkänna att jag satt länge och väl och funderade på vad det skulle bli för typ av kort, det var verkligen inte lätt den här gången.

Temat visste jag ju, men sen då?
Det slutade med att jag skrev ut lite digistämplar och digipapper, sen satte jag mig och flyttade allt fram och tillbaka i säkert en timme.

Sen sa det POFF och jag visste precis hur jag skulle göra.
På en gång blev valet av stämpel så självklar och sen gick det hur lätt som helst.

Och kortet då?
Ja. här är resultatet...



Textstämpeln är så vacker och finns både som 

Bakgrundspappret är från IMAGINE THAT DIGIS BY KRIS.
Kika gärna in där och se vilka underbara papper som Kris gör.

Som dekorationer tog jag lite av varje av vad jag hade hemma...och den rosa rosen som jag tycker passade så fint hade någon av mina 4 katter hittat och lagt på mitt pysselbord, precis där jag sitter.
Det var med andra ord meningen att den skulle finnas med på mitt kort. *ler brett*

Så, det var allt för mig för denna veckan,,,vi ses väl nästa söndag, hoppas jag.
Ha nu en underbar vecka och pyssla lugnt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar