onsdag 18 januari 2012

Julklappar vi fått...

Har ju helt glömt bort att  visa bilder på de andra julklapparna vi fick.
Det blev ju verkligen lyckade klappar, då det var sånt både jag och Ernie gillade. :)

Jag hade ju ett par månader innan jul påpekat hur mycket jag ÄLSKAR färgen orange och att jag önskar mig saker i just den färgen....så....tadaaaaaa.....

Från svågern Birger och hans sambo Emma fick vi dessa underbara frukostskålar.


Från svågrarna Lars och Henrik fick jag osthyvel och slevar.


Från svägerskan Lovisa fick jag en äggklocka, även den i den mysiga oranga färgen.
Dessutom känns den lite retro, lite lagom 70-tal sådär. :)


Ernie fick av Lovisa denna vackra uggla...och den blev ju mer till oss tillsammans.
Vi fick den lilla ugglan för några månader sen, så nu slapp den bli så ensam när den stora kom dit. *skrattar*


Sen blir det att köpa den mellanstora så är samlingen komplett.
Älskar ju ugglor efter att jag såg en superduktig tjej som pysslade och är lika tokig i ugglor hon. *ler*

Nåja, undrar hur mycket olika saker jag samlar på. *skrattar*
Tur att jag har en go gubbe som snarare motiverar mitt samlande än håller mig tillbaka. :)

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Äggklockan var ju döläcker! Jag vet en som snart fyller år, då kan du önska dig en uggla :-)

    SvaraRadera