onsdag 15 februari 2012

Lite mer pyssel....

Nu har jag pysslat lite igen, denna gång blev det ett par LOs.
Jag har en tredje som är nästan klar, men den får jag visa imorgon. :)

Den första är med foton som jag tog precis efter 12-slaget på Nyårsafton.
Den undre bilden blev futtigt liten, men det var svårt att zooma och få bra bilder.
Den övre bilden blev bara FÖR häftig för att inte ha med på min LO.

Gjorde inget speciellt, men ändå blev det bågar i olika färger på den när jag tog kort på fyrverkerierna. :)

Det syns kanske inte, men jag har sprayat det svarta pappret med Dazzling Diamonds Glimmer mist spray.
Sen har jag "splashat" med Distress Stain i färgen Picket Fence, vilket är mer uppenbart. ;)



En enkel LO med Stella och Simba, där de sover på samma plats vid olika tillfällen.
Klurar lite på om jag ska chalka kanterna i vitt för att få lite mer djup i LOn, men det får dagen utvisa hur jag gör. :)

En närbild på ett av bladen...självklart har mitt nya beroende GLAZE fått vara med där. :)
Metallblommorna är köpta på syaffären här i Vara...och visst var det läckert? :)


Ha en fin dag...och kommentera gärna. :)

Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Wow! Jätteläckra layouts!! Gillade nyårsnattens glitterspray och allt!! Kram, Jenny (moj)

    SvaraRadera
  2. Linda, we have posted the winners for our January blog hop with Kraftin' Kimmie, You won but haven't heard from you... I don't have contact info for you, so I'm trying to post a comment, hoping that you see it soon and send me your contact info... You can contact me through my blog please!

    SvaraRadera