fredag 18 maj 2012

Lite kort och annat jag glömt visa här....

Kom ju på att jag inte uppdaterat på ett tag...varje gång jag har satt mig ner för att göra det så har något stört mig,
Men nu ska jag visa lite vad jag gjort den senaste tiden :)

Först är det 2 runda kort, som jag drömde om att jag gjorde.
Fick väl till dem *NÄSTAN* som i drömmen, men jag får öva vidare. :)




Bladen är gjorda med 2 stansar, den första stansar ut lövet och den andra gör mönstret på bladet.
Det tog sin lilla tid, men när jag ser på slutresultatet, så var det värt det. :)

*****

Nästa bild är på 2 av de 3 disktrasorna jag har målat på Arbetsterapin.


Att måla så var himla kul och gav verkligen mersmak. :)

*****

Sen kommer ett kort som grannen beställde till sin mamma.
Gjorde ett äggformat kort till, då hennes mamma fyllde år runt påsk.
Vad jag fick höra, så var det uppskattat. :)


Lite Glaze, blommor och självhäftande pärlor blev pricken över i på detta kort. :)

*****

Det var allt för denna gång, hoppas du hittade något du tyckte om.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar