lördag 31 december 2011

Årets sista kort....

...blev ett julkort det med.

Hade tänkt göra ett Nyårskort, men det blev inte som jag ville, så då tänkte jag om.
Dessutom fick jag syn på att Pappersbiten hade en tävling om att göra ett julkort, som gick ut vid midnatt, så då blev det ett bidrag dit.



Annars har årets sista dag inte varit så speciellt bra.
Det började med att jag vaknade till en digitaltvbox som inte funkade...så efter några omstarter av router och box så fick vi igång det.

Sen startade jag datorn, bara för att få se att jag fått en varning från Facebook.
Varför??
Jo, jag hade lagt till nya grannar till ett spel, grannar som hade annonserat i det spelets forum att de ville ha grannar till spelet.
Bara för att jag hade glömt att skicka meddelande om att det var ett visst spel det gällde så hade någon/några rapporterat att jag till folk som jag inte kände.

Där blev jag rätt irriterad...och inte blev det bättre sen när jag kände irritationen stiga, medans en skallebank smög sig på mig i bakhuvudet tillsammans med illamåendet från helvetet.
Efter 1 migräntablett, 2 illamåendetabletter och 3 timmars sömn så kändes det iallafall bättre som tur var....får hoppas att resten av kvällen fortsätter så. :)

Hoppas ni har haft en fin kväll.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar