söndag 18 december 2011

Gjorda julklappar på Arbetsterapin

Ja då har jag pysslat lite mer på arbetsterapin.

Denna gång blev det en brödkorg med tillhörande duk.

Jag vet att bilden på korgen inte blev den bästa...och dessutom insåg jag att det ska dit ett lager färg till invändigt....men ni får se den ändå.

Det känns lite svårt att fatta att jag monterat ihop den själv, men det har jag faktist gjort.
Blev faktist nöjd med den med. :o)
Jag får hoppas att den som ska få den i julklapp gillar den med. (återkommer till det efter julafton)

Här är korgen.


Och så duken då.
Jag målade med färg och en mall och sen fixerade jag färgen genom att stryka den med en fuktad trasa ovanpå 4 gånger.


Denna duk blev jag faktist otroligt nöjd med. :o)

Nu har jag juluppehåll från arbetsterapin, men efter nyår ska jag fortsätta.
Då har jag planerat att väva en matta bland annat...det är ju ett väldigt bra sätt att träna upp styrkan i mina händer.
Får se hur det går...

Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar