söndag 14 oktober 2012

Tsunami Rose - 14 oktober

Hej igen

Nu är jag tillbaka, med ytterligare ett väldigt enkelt kort....men det var denna bilden jag fick när jag såg sketchen.


Visst önskar jag, när jag såg fotot jag tog på mitt kort, att jag hade använt andra dekorationer....men eftersom jag inte var hemma  när jag gjorde det så tog jag vad jag hade just då.


I år är det första året jag gör Halloween-kort ... särskilt eftersom vi inte firar Halloween i en sådan stor skala här i Sverige som det görs i USA....
Hhär handlar det mer om att gå till kyrkogården och tända ljus på gravarna hos våra nära och kära som gått bort.

Vad jag ska göra av de korten återstår att se.... =)

"Happy Halloween"


Dessa underbara papper kommer från  2012 Halloween Printable Kit.

Ha en underbar dag, så ses vi imorgon med ett nytt kort. =)

Har du inte gjort det redan, så kika in på Tsunami Roses FACEBOOK-SIDA och gilla den. =)

Hugs from Linda

3 kommentarer: