söndag 14 oktober 2012

Tsunami Rose - Megauppdatering med massa kort

Jag har haft mycket omkring mig ett tag och då har energin lagts på den Engelska bloggen, men nu tänkte jag ta ett ryckande och få liv i denna med. =)

För att göra det enkelt så gör jag så, att jag visar korten och länkar till vilka papper jag använt, så kommer jag i fas med bloggarna sen.

Efter det så är det meningen att jag ska uppdatera båda bloggarna kl 17 Svensk tid varje dag. =)


"Lycka till"
 Sketch 17

Använt papper:

"Vintage Deer Music"

"Grattis"
 Sketch 13

Papper använda:

"Vintage Butterfly Script"

"Hjärtliga Gratulationer"
Sketch 4 (1)

Använt papper:

"Vintage Damask Flush- Blue"


"Hjärtliga Gratulationer" 
Sketch 4 (2)

Använt papper:

"Kram"
Sketch 27

Pappret:

"Thanks so much" / "Tack så mycket"
 Sketch 1
Här har jag använt "Vintage Teapot" - Purple

"Grattis"
Sketch 7

Pappret är Fancy Matron

"Vi gratulerar"
Sketch 13

Pappret jag har använt här är ett specialpapper som du får som bonus när du köper September-sketcherna.

"Hurra"
Sketch 12

Papret är det vackra: Vintage CalaLilly

"Grattis"
Sketch 17


"En blomma till dig" / "A flower for you"
 Sketch 5

Pappret jag använt: "Crown Roses" - Blue&Purple

Kan även köpas i detta SET

"Grattis på födelsedagen" / "Happy Birthday"
Sketch 25


Sketch 10

Dessa papper har jag använt::

"Bara för att..."

Sketch 20


Som du vet finns det i detta SET


"Grattis"
Sketch 6

Använt papper: "Crown Roses" - Pink&Purple

Det finns som du vet nu i detta SET

"Hallå där"
Pappret på detta kort: "Crown Roses" - Purple&Orange


"Hurra"
På det här kortet har jag använt "Crown Roses" - Teal

 "Lycka till..."
Jag har använt en bit från det svarta Bingo-arket i 2012 Halloween set och "Vintage Music Sheet"- B & W


 "Krya på dig"
Det vackra pappret är: "Crown Paper" - B & W

"En blomma till dig...."

Det här pappret kommer från "Floral Motif PAPER PACK

"Happy Halloween"

 "Kram"
På båda korten här ovanför har jag använt papper från 2012 Halloween Printable Kit, och stämpeln på det översta kortet är också från det setet.

"Eat, drink and be scary"
 2012 Halloween Printable Kit är använt här.
Det finns ju en massa härliga papper i det setet. =)

"Grattis"

Här har jag använt ett av papprena från Floral Motif PAPER PACK

 "Happy Halloween"
Papprena här kommer från 2012 Halloween Printable Kit, borsett från fjärilen som jag hittat på nätet och sen skurit ut med skalpell.

 "Lycka till"
 Här blev det använt det andra bingo-arket i 2012 Halloween Printable Kit

"Boo"
Även här blev det använt papper från 2012 Halloween Printable Kit

"You´re like a flower"
 Papper från Floral Motif PAPER PACK.

"Kram"
Samma papper som ovanför, från Floral Motif PAPER PACK.

"Grattis" 

Som ovan, har jag använt papper från  Floral Motif PAPER PACK, fast i en annan färg. 

***

Och så det sista kortet i min gigantiska uppdatering; kortet för den 13 oktober:

"Boo" 
Här, som på så många andra av korten här, har jag använt papper från 2012 Halloween Printable Kit.

Sådär, nu har ni fått se alla de kort jag gjort sen slutet av augusti.

Hoppas ni har tyckt om nåt av dem iallafall. ;-)

Om ni inte har gjort det redan, så kika gärna in på Tsunami Roses FACEBOOK-SIDA.

Kram Linda






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar