söndag 18 mars 2012

Äggigt värre....

Jag gillade verkligen idén med äggformade kort till påsk, så med lite hjälp från min mycket snälla make, så fixade jag till ett easel kort i just formen av ett ägg.

Visst, det syns att det är utklippt för hand, men jag blev ändå väldigt nöjd.


Stämpeln med de 3 kycklingarna är designad av min vän Sandy, en enormt talangfull tjej.
När jag fyllde år så fick jag en hel hög av Sandys stämplar från henne och hennes mamma, så ni lär få se mer av dem.

Jag hoppas verkligen att Sandy kommer att designa mer stämplar i framtiden, för jag gillar verkligen hennes stil. :)

Kolla närbilden på kycklingarna, visst är de otroligt söta? :)



Textstämpeln som jag har på insidan av kortet kommer från Vilda Stamps och är även den hur söt som helst med den lilla kycklingen vid sidan om texten.


Ha en underbar dag.

Kram Linda

1 kommentar: