söndag 18 mars 2012

LO med nya prinsessan

När jag var i Karlstad hade vi en utmaning där vi skulle scrappa en LO med den nya Prinsessan Estelle.
Jag hade inte så mycket materiel då, så jag tog vad jag hade och pysslade ihop en LO.

Den blev enkel, men jag känner mig nöjd med den ändå. :)


Vann ingenting på den utmaningen heller, men det spelade faktist ingen roll.
Självklart hade det varit roligt om jag hade vunnit något pris för något av de alster jag skapade, men det viktigaste var ändå att jag blev nöjd själv.

Det blir ju ändå ett alster att sätta in i ett av mina album. :)

Gillade framförallt hörnen i metall som jag hade köpt på mässan. :)
De var inte alldeles lätta att få fast, men efter lite bökande så satt de iallafall fast.


Såna ska jag helt klart köpa fler av och ha på mina LOs. :)

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar