torsdag 28 juni 2012

Månadens Inspiratör under Juni för Pappersbiten (Inlägg 4)


Så var det då dags för mitt sista inlägg som månadens inspiratör på PAPPERSBITEN.
Veckorna har gått alldeles för fort, men det har verkligen varit kul att få skapa alster och visa er.

De senaste dagarna har det regnat och regnat och regnat...och vad är väl bättre då än att sitta och pyssla?
Varför inte fylla på lagret med gratulationskort?

Ibland vill man ge en vän en blomma när han/hon fyller år, men alla tål ju inte riktiga blommor, så då kan man ju ge en pysslad blomma istället.
Därför gjorde jag denna veckan 2 blomkrukor med blommor i, väldigt enkla kort men som säkerligen kan göra en vän glad.

Jag har använt vita blommor med bling i, som jag har chalkat och blingat efteråt med stickles.
Botten av krukorna jag stämplat på med svart och sen blingat detaljer.





Materiellista:

Brunt cardstock
Vita blommor med bling från Storyteller, inchalkade med Fluid Chalk Chestnut Roan, Lipstick Red & Burnt Sienna.
Nålar i grönt och gult som jag klippt av
Stämplat med Inikdo EZ – Splash
Blingat med Stickles i färgerna Star Dust och Crystal


Med dessa kort vill jag tacka Sanna och Egon för att jag fick chansen att visa upp mina alster och kanske har jag inspirerat någon att prova något nytt.

Ha en fin sommar och låt kreativiteten flöda.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar